Welcome To The Staff Portal
Home
User Manual
Login
عربي
x
User Manual
Login
عربي
Staff Profile
Home
Staff Profile
Staff Profile List
My Statistics
ASU Awards
Nominated Awards
Scientifc Research Portal
Scientific Achievements
Workshops
Conferences
Education
Career Progression
Dr. Mohamed Abdo Hosni El Sayed
Faculty
: Faculty of Education
Department
: Department of Special Education
General Specialization
: special education
Specialization
:
Degree
: Lecturer
Current Status
: In Working
Official Email
: mohamedabdo@edu.asu.edu.eg
Google Scholar
:
Google Scholar Link
Research Gate
:
Research Gate Link
Scopus
:
N/A
H-index
: N/A
Orcid
:
N/A
Research Fields
:
Special Education, Learning Disabilities, Teacher preparation & Training
My Statistics
Scientifc Research Portal
9
Citations
0
Awards
0
Education
No Education Was Added
Career Progression
No Career Progress Was Found
Workshops
No Workshop Was Added
Conferences
No Conference Was Added
ASU Awards
No Prizes Were Found
Scientifc Research Portal (9)
Research Title
Year
Citations
نامج مقترح لتنمية مهارات التعلم المنظم ذاتيًا في علاج بعض صعوبات التعلم الخاصة في العلوم
2019
مقياس تشخيص صعوبات التعلم النمائية لدى الأطفال
2019
مقياس تشخيص صعوبات التعلم غير اللفظية
2019
مقياس تشخيص اضطراب اللغة النوعي لدى الأطفال
2018
برنامج مقترح باستخدام أنشطة اللعب لتنمية التفاعل الاجتماعي بين الأطفال العاديين وأشقائهم التوحديين
2017
برنامج تدريبي مقترح قائم على التكامل الحسي في علاج صعوبات تعلم القراءة لدى الأطفال وتحسين سلوكهم التكيفي
2016
برنامج تدريبي مقترح باستخدام استراتيجيات التعلم المنظم ذاتيًا في علاج بعض صعوبات تعلم اللغة العربية لدى المتفوقين عقليًا
2015
برنامج تدريبي مقترح لعلاج صعوبات الفهم القرائي والتعبير الكتابي في اللغة الإنجليزية لدى الأطفال
2012
مقياس تشخيص صعوبات تعلم الفهم القرائي والتعبير الكتابي في اللغة الإنجليزية لدى الأطفال
2012
International Publication Reward
International Publication Costs
Chapter In A Book
Patent
No Records Were Found
No Records Were Found
No Records Were Found
No Records Were Found
Nominated Awards
No Prizes Were Found
Scientific Achievements
No Scientific Achievements Were Found